خرید قوی ترین چراغ قوه ی پلیسی با برد بسیار زیاد مدل FA-110
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
منوی اصلی
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



درباره ما
تمامی کالا ها اورجینال و دارای ضمانت کیفیت می باشند.
لینک دوستان
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 65
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 25
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 25
:: بازدید ماه : 114
:: بازدید سال : 166
:: بازدید کلی : 2148
بازدید : 106
نویسنده : ایرانی

دسته لوازم زیردسته متفرقه

جدیدترین و قویترین چراغ قوه پلیس(اورجینال) با برد باور نکردنی

این چراغ قوه, نسل جدیدی از چراغ قوه های POWER LED می باشد که دارای برد باورنکردنی است. این چراغ قوه, کاملا پرنور است و شب را مثل روز برای شما روشن می کند. این چراغ کاملا کم مصرف است و مدت زمان زیادی ,مقابل شما را در شب و تاریکی روشن خواهد کرد , پس از تمام شدن زود هنگام باطری این چراغ قوه ی  پلیسی نگران نباشید. اگر نور را در بالاترین شدت قرار دهید حداقل 4 ساعت مداوم برای شما نور دهی می کند و اگر شدت آن را کم تر نمایید , باطری این چراغ قوه , حدودا 12 ساعت دوام می آورد و تمام نمی شود.

این چراغ , ضد ضربه است یعنی اگر از دست شما بیفتد و یا ضربه ای به آن وارد شود, دچار آسیب آن چنانی نخواهد شد. زیرا جنس این چراغ قوه از آلومنیوم با کیفیت ساخته شده و دوام بسیار بالایی درد. در شرایط آبی نیز می توانید از آن استفاده نمایید, زیرا این چراغ قوه ی استثنایی, کاملا ضد آب است و می توانید در زیر باران نیز از آن اسفاده کنید بدون آن که زره ای آب به آن نفوذ کند. و این مناسب برای کشاورزانی می باشد که شب را در آبیاری می گذرانند. و ممکن است چراغ به آب بیفتد.

شما می توانید از این چراغ قوه , با اطمینان در -شکار و گردش شبانه - نیروی انتظامی و امدادی و ... از آن اسفاده کنید . زیرا این چراغ دارای برد طولانی 500متر با وضوح بسیار بالا وحدود 1000متر با وضوح پایینتر استفاده کنید که البته این برد مفید این چراغ می باشد.

این چراغ دارای حجم کم و وزن پایینی می باشد. طول بدنه : 230 میلی متر     گودی حباب : 40 میلی متر  وزن چراغ با باطری : 340 گرم  است. نور این چراغ اگر به آسمان تابانده شود می تواند تا فاصله ی 100 متری یک باریکه ی نور ایجاد نماید که می تواند برای کوهنوردان و راه یابان بسیار موثر باشد.

توجه : هرگز این چراغ رو روی چشم دوستانتان به عنوان شوخی نگیرید زیرا به علت نور شدید ممکن است طرف, دچار کوری موقت شود. که برای زمین گیر کردن دزدان و حیوانات وحشی مناسب است.

این چراغ قوه دارای دو عدد  باطری شارژی 4000 میلی آمپر می باشد که با برق شهری و برق خودرو قابل شارژ است. و انواع شدت را می توان تنظیم کرد مانند کم نور - متوسط- پر نور و چشمک زن که ویژگی خاصی می باشد.

این چراغ قوه در بسته بندی ضد ضربه و اورجینال به همراه تمامی لوازم جانبی مانند بند ، جعبه مگنتی ، باطری شارژی ، شارژر آداپتور ، شارژر فندکی برای شما ارسال خواهد شد.    کیفیت محصول کامل از طرف فروشگاه, گارانتی می شود. پس با اطمینان خاطر خرید نمایید.

قیمت: 95,000 تومان

خرید جدیدترین و قویترین چراغ قوه پلیس(اورجینال) با برد باور نکردنی

خرید پستی اینترنتی چراغ قوه ی فلزی با برد بسیار زیاد و اورجینال .  خرید اینترنتی پکیج چرذاغ قوه ی پلیسی و شکاری شارژِی, TROCH

 محصولات مرتبط = چراغ قوه ی پلیسی چراغ قوه پلیسی اصل برد وشدت بالا

 




:: موضوعات مرتبط: الکتریکی , ,
:: برچسب‌ها: چراغ قوی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: